Având 5 ani de studii în domeniu, 3 ani de studiu la licență specializarea marketing și 2 ani master tot în domeniul marketingului, cu experiență de 4 ani în domeniu, acumulați atât în agenție de publicitate, cât și ca freelancer, pot scala profiturile afacerilor gestionate de 3-5 ori, ajutând astfel clienții să obțină vânzări de zeci de mii de € din Facebook Ads sau Google Ads.
Una dintre cheile succesului în mediul online este să alegi canalele potrivite pentru afacerea ta. Voi analiza afacerea ta, publicul țintă și concurența pentru a identifica cele mai eficiente canale de marketing pentru tine. Vom crea o strategie personalizată care să îți ofere cea mai bună expunere și să te ajute să obții rezultatele dorite.
Descoperă puterea reclamelor pe Facebook și Instagram! Voi implementa campanii PPC (plata pe click) personalizate pentru tine, pentru a-ți crește traficul pe site, pentru a-ți aduce clienți noi și pentru a genera venituri mai mari, desigur. Voi gestiona bugetul și voi optimiza campaniile pentru a obține cele mai bune rezultate în funcție de obiectivele tale.
Îți expuni afacerea celor care caută exact ceea ce oferi! Asigurând expunere imediată în rezultatele căutărilor, generezi trafic relevant și transformi clicurile în conversii. Voi implementa campanii PPC (plata pe click) personalizate pentru tine, pentru a-ți crește traficul pe site, pentru a-ți aduce clienți noi și pentru a genera venituri mai mari, desigur. Voi gestiona bugetul și voi optimiza campaniile pentru a obține cele mai bune rezultate în funcție de obiectivele tale.
Maximizează impactul reclamelor tale! Obții sfaturi personalizate
pentru campanii PPC eficiente.
Investește în succesul afacerii tale cu o direcționare concretă!
Sesiunea de consultanță se desfășoară online, pe google meet și durează 60 Minute.
Descoperă tainele reclamelor pe Facebook și Instagram într-un workshop pentru începători, cu sesiuni practice de setare a campaniilor și Q&A.
Workshop-ul se desfășoară pe parcursul a 3 sesiuni: 2 sesiuni practice și o sesiune de tipul Q&A.
În cadrul sesiunilor individuale de curs vei învăța toți pașii necesari pentru a-ți administra singur reclamele pe Facebook și pe Instagram.
E timpul să aducem proiectele tale la viață! Dacă vrei să explorezi o colaborare în marketing, nu ezita să mă contactezi. Suntem pregătiți să demarăm împreună această călătorie creativă!
+40 (743) 389 122
marketing@nadiabasaraba.ro
Pentru a alege platformele potrivite pentru promovarea online a afacerii, trebuie să începeți prin înțelegerea publicului țintă și obiectivelor dvs. de marketing. Apoi, evaluați platformele populare, precum Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn și altele, pentru a vedea care se potrivește cel mai bine profilului afacerii dvs.
Cele mai recente tendințe în marketingul online includ marketingul de conținut de calitate, marketingul video, utilizarea inteligenței artificiale pentru personalizare, experiența utilizatorului pe site, și creșterea accentului pe marketingul mobil. Pentru a le folosi, adaptați strategia de marketing pentru a se potrivi acestor tendințe în funcție de specificul afacerii dvs.
Eficiența campaniilor online poate fi măsurată prin indicatori precum rata de clicuri (CTR), conversiile, costul pe clic (CPC), costul pe acțiune (CPA) și ROI (Return on Investment). Utilizați instrumente de analiză web și urmăriți acești indicatori pentru a evalua performanța campaniilor.
Pentru a optimiza bugetul campaniilor online, efectuați teste A/B pentru anunțuri și landing page-uri, alocați bugetul în funcție de performanță, și urmăriți constant eficiența pentru a face ajustări în timp real.
Strategiile de targeting eficiente includ segmentarea demografică, geografică și comportamentală, precum și utilizarea remarketingului pentru a atinge persoanele care au arătat interes anterior pentru produsele/serviciile dvs.
Pentru promovarea pe rețelele de socializare, asigurați-vă că vă înțelegeți publicul țintă, creați conținut relevant și autentic, mențineți o prezență regulată și interacționați cu urmăritorii dvs. în mod autentic.
Cele mai frecvente greșeli în marketingul online includ ignorarea publicului țintă, neînțelegerea metricilor de performanță, neglijarea testării A/B și nu adaptarea strategiei la schimbările în comportamentul consumatorilor. Pentru a le evita, educați-vă și fiți flexibili în abordarea dvs.
Pentru a adapta strategia de promovare online la schimbările în comportamentul consumatorilor, monitorizați constant tendințele din industrie, colectați feedback de la clienți și ajustați campaniile și mesajele dvs. pentru a rămâne relevanți
Conținutul de calitate joacă un rol esențial în succesul campaniilor de promovare online, deoarece ajută la atragerea și reținerea atenției publicului țintă, consolidează credibilitatea și sporește implicarea.
Pentru a crește conversiile în campaniile de publicitate online, asigurați-vă că oferiti un apel la acțiune clar, creați anunțuri relevante și segmentate, îmbunătățiți experiența pe site și monitorizați constant performanța pentru a face ajustări în timp real.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |