Pizzerie
În contul de publicitate google ads am folosit o strategie simplă, deoarece bugetul alocat este unul limitat, acesta fiind de 80 lei/zi.
Au fost testate 2 campanii de tipul search:
O campanie search a fost testată pe strategia de bidding – maximize conversion – cu setare Target CPA – segmentate în mai multe ad grupuri.
O campanie search doar cu 2 ad grupuri, în care s-a adaugat și audiența RLSA.
Daniel Creanga
Prima lună de colaborare marchează și primele rezultate. Deși, nu au rulat pe tot parcursul lunii campaniile, au fost testate punctual campanii pe anumite intervale de timp, cu targhetare geografică pe diferite orase, în funcție de evenimentele desfășurate.
Capodopera
𝐂𝐮𝐦 𝐚𝐦 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐮𝐥𝐭𝐚𝐭𝐞?
Prin testare continuă. Iar structura campaniilor a fost urmatoarea:
👉🏻 campanie de conversii optimizată pe purchase în care am testat audiențe broad, pe bază de interese directe, apoi interese indirecte.
Laser Art Design
Timp de câteva luni pe acest cont de publicitate am rulat doar campanii punctuale, la cerința clietului. Apoi, clientul a fost dispus să aloce un buget constant în promovarea online, dar, să avem în vedere atingerea unor obiective care să îi mențină business-ul profitabil.