Nadia Basaraba

STUDIU DE CAZ: Capodopera
Îți prezint în acest studiu de caz cum am reușit să obțin un ROAS mediu 35 cu ajutorul campaniilor pe facebook.
1.CAPODOPERA STUDIU DE CAZ 1

Perioada de Analiză

1 Aprilie 2023 - 30 Iunie 2023

Obiective:

01.
Obtinerea a unu ROAS mediu de 35

Ai întrebări?

Sunt aici să ascult și să împărtășesc experiențe.

Nadia Basarabă

Marketing Specialist 

Bună! Sunt Nadia și aș vrea să vă împărtășesc povestea pasiunii mele pentru marketing și evoluția mea profesională. Totul a pornit dintr-o reclamă pe Facebook și a devenit o călătorie fascinantă, unde autenticitatea și valorile esențiale au devenit fundamentul afacerii mele în marketing. Așteaptă-te la o călătorie captivantă în acest univers al creativității și conexiunii! 🚀

𝐂𝐮𝐦 𝐚𝐦 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐮𝐥𝐭𝐚𝐭𝐞?

Prin testare continuă. Iar structura campaniilor a fost urmatoarea:

👉🏻 campanie de conversii optimizată pe purchase în care am testat audiențe broad, pe bază de interese directe, apoi interese indirecte.

👉🏻 campanie de conversii optimizată pe purchase cu 5 ad set-uri în care s-au testat audiențe lookalike în diferite procente: lookalike pe bază de purchase, add to cart, view content, lista de email-uri, fb page engagement.

👉🏻 campanie de conversii în care a fost testată strategie de bidding - bid cap- și cea de duplicare a ad set-urilor (20 ad set-uri).

👉🏻 campanie de conversii specifice pentru o anumite categorii de produse, de ex, articole vestimentare de la un brand anume cu 5 ad set-uri, având setat cost result setat.

👉🏻 campanie de catalog sales cu audiențe de remarketing, printre care vizitatorii site-ului, ATC, checkout-urile, cei care au cumpărat produse și cei care au interacționat cu conturile Social Media în diverse intervale de timp.

👉🏻 A fost testată și o campanie de conversii specifică pentru sales, cu un procent de discount oferit în prima parte a lunii.

Creativele testate au fost de tipul: carusel dynamic pe bază de catalog, carusel slideshow, collection, bannere și video-uri.

‼️ Cel mai important aspect al acestei scalări a fost menținerea costului de conversie sub pragul de 50 lei CPA, dar și a ROAS-ului peste valoarea setată ca target, ceea ce a fost realizat cu succes.

👐🏻 Spor la cât mai multe conversii îți doresc!

 

Buget Total Cheltuit

25.900 lei

Rezultate Obținute

📌 511 conversii

📌 50,7 lei cost pe achizitie

📌 894.494 valoarea conversiilor

📌 25.899 RON buget investit în reclame

📌 34.54% ROAS (rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea)