Nadia Basaraba

STUDIU DE CAZ: Daniel Creanga
69 de lead-uri generate în urma campaniilor active in decursul a 2 săptămâni.
3.DanielCreangaTerapuet- StudiudeCaz3

Perioada de Analiză

2023

Obiective:

01.
Obținerea de lead-uri calificate din mai multe orașe.
02.
Evaluarea performanței campaniei în funcție de diferitele orașe targetate.
03.
Optimizarea cheltuielilor pentru a obține un cost per lead cât mai scăzut.

Ai întrebări?

Sunt aici să ascult și să împărtășesc experiențe.

Nadia Basarabă

Marketing Specialist 

Bună! Sunt Nadia și aș vrea să vă împărtășesc povestea pasiunii mele pentru marketing și evoluția mea profesională. Totul a pornit dintr-o reclamă pe Facebook și a devenit o călătorie fascinantă, unde autenticitatea și valorile esențiale au devenit fundamentul afacerii mele în marketing. Așteaptă-te la o călătorie captivantă în acest univers al creativității și conexiunii! 🚀

Prima lună de colaborare marchează și primele rezultate. Deși, nu au rulat pe tot parcursul lunii campaniile, au fost testate punctual campanii pe anumite intervale de timp, cu targhetare geografică pe diferite orase, în funcție de evenimentele desfășurate.

În contul  de publicitate au fost testate mai multe campanii cu obiectiv  Lead Generation pentru a atrage potențiali clienți, pretabil pentru evenimentele desfășurate în diferite orașe.

Scopul campanilor a fost de a obține lead-uri de calitate și de a măsura eficiența acestora în funcție de diferitele orașe în care au fost targetate anunțurile.

Cu un buget total cheltuit de 1181 lei, am reușit să generez în total 69 de lead-uri de calitate, întrucât peste 70% dintre acestea s-au concretizat, iar o bună parte din cele 30% neconcretizate la evenimentul desfășurat la data specifică, au rămas într-o listă de așteptare pentru evenimentele viitoare.

Clientul este pe deplin mulțumit de rezultate și consideră că strategia de publicitate de tip Lead Generation a fost eficientă și merită continuată și dezvoltată și pe viitor.

Buget Total Cheltuit

1181lei

Rezultate Obținute

📌69 lead-uri

📌40,620 impresii

📌1642 clickuri

📌0,72 cpc

📌4,04% ctr

📌657 interacțiuni cu pagina

📌Buget total cheltuit: 1181 lei