STUDIU DE CAZ: Laser Art Design
Primă lună în care au rulat constant reclame și am generat rezultate ce au depășit obiectivele.

Perioada de Analiză

Iunie 2023

Obiective:

01.
Min. 150 de comenzi, ideal 200
02.
Cost de achizitie sub 10 lei/conversie

Ai întrebări?

Sunt aici să ascult și să împărtășesc experiențe.

Nadia Basarabă

Marketing Specialist 

Bună! Sunt Nadia și aș vrea să vă împărtășesc povestea pasiunii mele pentru marketing și evoluția mea profesională. Totul a pornit dintr-o reclamă pe Facebook și a devenit o călătorie fascinantă, unde autenticitatea și valorile esențiale au devenit fundamentul afacerii mele în marketing. Așteaptă-te la o călătorie captivantă în acest univers al creativității și conexiunii! 🚀

Timp de câteva luni pe acest cont de publicitate am rulat doar campanii punctuale, la cerința clietului. Apoi, clientul a fost dispus să aloce un buget constant în promovarea online, dar, să avem în vedere atingerea unor obiective care să îi mențină business-ul profitabil.

Cum am reușit să fie îndelinit targetul, chiar și depășit?

Am abordat o strategie PPC pe cât de simplă, pe atât de eficientă.

Am testat 3 campanii de publicitate, dintre care 2 au fost profitabile, iar una nu și am decis pauzarea acesteia.

  • O campanie cu obiectiv de conversie axata pe toate produsele din site, în care am testat mai multe ad set-uri cu audiențe distincte, audiențe pe bază de interese directe, indirecte, audiența lookalike, etc.
  • O campanie cu obiectiv de conversie axată doar pe o anumită categorie de produse. Acea categorie de produse a fost exclusa din campania generală.
  • O alta campanie cu obiectiv de conversie axată pe o altă categorie de produse.

Ulterior s-a testat și o campanie cu audiențe specifice de remarketing.

În continuare mă voi axa pe testarea creativelor noi, a diferitelor tipuri de audiențe și pe testarea produselor profitabile pentru client pentru a crește performanțele la nivelul contului de publicitate.

Buget Total Cheltuit

1728 lei

Rezultate Obținute

📌 284 conversii

📌 237,947 impresii

📌 6028 clickuri

📌 0,29 cpc

📌 6,09 CPA (costul pe achiziție)

📌 8,77 % ROAS (rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea)

📌 15.162  valoarea conversiilor