Nadia Basaraba

STUDIU DE CAZ: Pizzerie
Cum am generat peste 2400 de conversii în doar 2 luni pentru o pizzerie
4. Pizzerie - StudiudeCAZ -4

Perioada de Analiză

20 Iunie - 20 August 2023

Obiective:

01.
Creșterea vizibilității
02.
Creșterea traficului pe site
03.
Cresterea vanzarilor prin intermediul site-ului

Ai întrebări?

Sunt aici să ascult și să împărtășesc experiențe.

Nadia Basarabă

Marketing Specialist 

Bună! Sunt Nadia și aș vrea să vă împărtășesc povestea pasiunii mele pentru marketing și evoluția mea profesională. Totul a pornit dintr-o reclamă pe Facebook și a devenit o călătorie fascinantă, unde autenticitatea și valorile esențiale au devenit fundamentul afacerii mele în marketing. Așteaptă-te la o călătorie captivantă în acest univers al creativității și conexiunii! 🚀

În contul de publicitate google ads am folosit o strategie simplă, deoarece bugetul alocat este unul limitat, acesta fiind de 80 lei/zi.

Au fost testate 2 campanii de tipul search:

  • O campanie search a fost testată pe strategia de bidding - maximize conversion - cu setare Target CPA - segmentate în mai multe ad grupuri.
  • O campanie search doar cu 2 ad grupuri, în care s-a adaugat și audiența RLSA.

După un research amănunțit, în campania search segmentată pe categoriile de produse am adăugat o serie de audiențe de tipul in market, specifice domeniului de activitate.

Factorii principali care au contribuit la aceste rezultate notabile includ:

✅ Adoptarea unei strategii eficiente;

✅ Optimizarea tehnică a site-ului;

✅ Realizarea unui A/B testing constant;

✅ Monitorizarea atentă a performanței și acțiunea imediată în cazul campaniilor cu performanțe slabe, cu accent pe metricile esențiale;

✅ Menținerea unei comunicări strânse cu clientul, atât în ceea ce privește audiența țintă, cât și disponibilitatea de stocuri, produsele cheie și cele mai puțin vândute.

În contul google ads campaniile active au trecut constant prin procesul nostru de optimizări, însă cea mai performantă campanie a fost cea de tipul search împărțită pe mai multe ad grupuri.

Buget Total Cheltuit

4860lei

Rezultate Obținute

📌 8917 clickuri

📌 0,55 cpc

📌 2416 comenzi totale (apeluri telefonice, comenzi plasate pe site, alte interacțiuni)

📌 2,01 CPA (costul pe achiziție)

📌 1392 comenzi plasate pe site

📌 649 apeluri telefonice

📌 375 alte interacțiuni

📌Buget total cheltuit: 4860 lei